Практичне заняття №1
Тема: Планування
уроків іноземної мови на початковому ступені
Мета: Ознайомити
зі змістом, завданнями та методикою роботи
вчителя на початковому ступені навчання іноземної мови в середній
школі
Завдання: Сформувати методичні вміння
- аналізувати зміст і структуру
навчально-методичних комплексів для початкового ступеня з метою вивчення та
осмислення представлених моделей навчального процесу і вимог, які вони
висувають до особистості вчителя та учнів у процесі реалізації цих моделей на
початковому ступені;
- орієнтуватися в навчально-методичних комплексах для кожного класу, в
принципах розподілу та організації навчального матеріалу в підручниках, книжках
для вчителя та інших компонентах НМК по кожному циклу уроків за темою;
- планувати уроки англійської мови з
урахуванням цілей, задач, особливостей змісту і конкретних умов навчання на
початковому ступені.
План заняття
1. Цілі та зміст навчального процесу початковому ступені.
- Методика навчання іноземних мов у
середніх навчальних закладах: Підручник - «.: Ленвіт, 1999, с. 223-226 с.
- Методика обучения иностранным
языкам в средней школе /Гез Н.11., Ляховицкий М.В., Миролюбов А.А. й др. - М.,
1982. - С. 325-327.
Опрацювавши вказану літературу, назвіть фактори, які зумовлюють
необхідність поділу загального курсу навчання іноземної мови на певні етапи
(ступені); розкрийте основні цілі та зміст навчання на початковому ступені.
2.Особливості уроків англійської мови (німецької мови) на початковому
ступені.
- Організація та забезпечення. . Вказ. праця. - Розд. 1.
- Плахотник В.М. Навчання іноземних
мов у середній школі: Концепція та її реалізація //Іноземні мови. - 1995. - №
1. - С. 11
СтарковА.П. Книга для учителя, 5кл., М., 1991.-С. 3-14.
- Пассов Е.Й.
Урок иностранного язика в средней школе,
М. 1988г.
- І.Л.Бім,
О.О.Голотіна "Deutsch". Книжка для вчителя до підручника німецької мови для V класу, К. 1996р.
Опрацювавши вказану літературу, розкрийте специфіку організації
навчального матеріалу та навчального процесу на початковому ступені, прийоми
роботи над мовним та мовленнєвим матеріалом, роль фонетичної зарядки та її
місце в структурі уроку англійської мови на цьому ступені.
3. Аналіз змісту та структури підручників англійської мови (німецької
мови) для початкового ступеня.
- Скляренко Н.К. та інші. Англійська
мова у спілкуванні. Підручники для 5 і 6 класів середньої школи. - 1996, 1997.
- Плахотник В.М., Мартинова Р.Ю.
Англійська мова. Підручники для 5 і 6 класів середньої школи. - К., 1995.
- Клементьева Т.Б., Монк Б Счастливый английский. Учебник для 5-6 классов
средней школьї. М., 1993,
-І.Л.Бім, О.О.Голотіна "Deutsch". Книжка для вчителя до підручника
німецької мови для V класу, К. 1996р.
Ознайомтеся з цими підручниками, проаналізуйте організацію навчальних
матеріалів: кількість циклів уроків, на скільки уроків розрахований кожний
цикл, які вправи входять до кожного циклу, співвідношення вправ в одному циклі
для навчання різних аспектів мови та видів мовленнєвої діяльності, способи
систематизації лексичного та граматичного матеріалу (списки лексичних одиниць,
граматичний коментар тощо), наявність і характер текстів для читання та
аудіювання. Сформулюйте практичні цілі одного уроку в кожному підручнику.
Комментариев нет:
Отправить комментарий