Методичні рекомендації


Практичне заняття №1
Тема: Планування уроків іноземної мови на початковому ступені

Мета: Ознайомити зі змістом, завданнями та методикою роботи
вчителя на початковому ступені навчання іноземної мови в середній
школі

Завдання: Сформувати методичні вміння
-  аналізувати зміст і структуру навчально-методичних комплексів для початкового ступеня з метою вивчення та осмислення представ­лених моделей навчального процесу і вимог, які вони висувають до особистості вчителя та учнів у процесі реалізації цих моделей на поча­тковому ступені;
- орієнтуватися в навчально-методичних комплексах для кожного класу, в принципах розподілу та організації навчального матеріалу в підручниках, книжках для вчителя та інших компонентах НМК по кож­ному циклу уроків за темою;
-  планувати уроки англійської мови з урахуванням цілей, задач, особливостей змісту і конкретних умов навчання на початковому сту­пені.

 

План заняття

1. Цілі та зміст навчального процесу початковому ступені.
-  Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних за­кладах: Підручник - «.: Ленвіт, 1999, с. 223-226 с.
-  Методика обучения иностранным языкам в средней школе /Гез Н.11., Ляховицкий М.В., Миролюбов А.А. й др. - М., 1982. - С. 325-327.
Опрацювавши вказану літературу, назвіть фактори, які зумовлю­ють необхідність поділу загального курсу навчання іноземної мови на певні етапи (ступені); розкрийте основні цілі та зміст навчання на поча­тковому ступені.
2.Особливості уроків англійської мови (німецької мови) на почат­ковому ступені.
- Організація та забезпечення. . Вказ. праця. - Розд. 1.
-  Плахотник В.М. Навчання іноземних мов у середній школі: Кон­цепція та її реалізація //Іноземні мови. - 1995. - № 1. - С. 11
СтарковА.П. Книга для учителя, 5кл., М., 1991.-С. 3-14.
-   Пассов  Е.Й.  Урок иностранного язика в средней школе,  М. 1988г.
-  І.Л.Бім, О.О.Голотіна "Deutsch". Книжка для вчителя до підруч­ника німецької мови для V класу, К. 1996р.
Опрацювавши вказану літературу, розкрийте специфіку організа­ції навчального матеріалу та навчального процесу на початковому ступені, прийоми роботи над мовним та мовленнєвим матеріалом, роль фонетичної зарядки та її місце в структурі уроку англійської мови на цьому ступені.
3. Аналіз змісту та структури підручників англійської мови (німець­кої мови) для початкового ступеня.
-  Скляренко Н.К. та інші. Англійська мова у спілкуванні. Підруч­ники для 5 і 6 класів середньої школи. - 1996, 1997.
-  Плахотник В.М., Мартинова Р.Ю. Англійська мова. Підручники для 5 і 6 класів середньої школи. - К., 1995.
- Клементьева Т.Б., Монк Б Счастливый английский. Учебник для 5-6 классов средней школьї. М., 1993,
-І.Л.Бім, О.О.Голотіна "Deutsch". Книжка для вчителя до підруч­ника німецької мови для V класу, К. 1996р.
Ознайомтеся з цими підручниками, проаналізуйте організацію на­вчальних матеріалів: кількість циклів уроків, на скільки уроків розрахо­ваний кожний цикл, які вправи входять до кожного циклу, співвідно­шення вправ в одному циклі для навчання різних аспектів мови та ви­дів мовленнєвої діяльності, способи систематизації лексичного та гра­матичного матеріалу (списки лексичних одиниць, граматичний комен­тар тощо), наявність і характер текстів для читання та аудіювання. Сформулюйте практичні цілі одного уроку в кожному підручнику.

Комментариев нет:

Отправить комментарий